Toggle navigation
صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
راهنمای پرداخت هزینه
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
راهنمای پرداخت هزینه
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
کلیدواژهها =
آموزش مبتنی بر حل مسأله
تعداد مقالات:
1
بررسی مقایسهای دانش دانشجویان شرکت کننده در دورهی آموزشی پاتولوژی عملی به دو روش سنتی و الکترونیکی (e-learning) در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
دوره 28، شماره 120، بهمن و اسفند 1389، صفحه
1484-1491
فرزانه مروج؛ نوید کلینی؛ بهزاد شمس
مشاهده مقاله
اصل مقاله
245.7 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 43 (1404)
دوره 42 (1403)
دوره 41 (1402)
دوره 40 (1401)
دوره 39 (1400)
دوره 38 (1399)
دوره 37 (1398)
دوره 36 (1397)
دوره 35 (1396)
دوره 34 (1395)
دوره 33 (1394)
دوره 32 (1393)
دوره 31 (1392)
دوره 30 (1391)
دوره 29 (1390)
دوره 28 (1389)
دوره 27 (1387)
دوره 26 (1387)
دوره 25 (1386)
دوره 24 (1385)